مبل شویی ارزان

مبل شویی:مبل و صندلی، یکی از لوازمی است که در خانه بسیاری از افراد به چشم می خورد.داشتن مبلمان راحتی یا کلاسیک باعث می شود که افراد در هنگام نشستن، احساس راحتی بیشتری داشته باشند و خانه آنها زیباتر شود.اگرچه داشتن مبلمان مزایای زیادی دارد؛ اما باید از آنها به خوبی مراقبت شود تا سالم و تمیز بمانند.

یکی از کارهایی که نیازی است هر چند وقت یکبار انجام دهید، تمیز کردن و شستن مبلمان است.بسیاری از افراد ترجیح می دهند که شستن مبلهای خود را به مبل شویی بسپارند تا آنها، این کار را برایشان انجام دهند.در این نوشته با راه های تمیز کردن مبلمان آشنا می شوید.مبل شویی ارزاندر انتها نیز ویژگی های یک مرکز مبل شویی معتبر و حرفه ای را به شما خواهیم گفت.از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.مبل شویی ارزان

قالیشویی و مبلشویی سامان در تهران و حومه آماده خدمات رسانی به شما همشهریان گرامی:

  • ۲۶۲۱۲۵۵۷ شمیرانات
  • ۳۳۰۰۰۲۵۴ پیروزی
  • ۴۴۰۲۷۲۵۶ صادقیه
  • ۵۵۳۳۳۴۹۵ بعثت
  • ۶۶۰۱۰۴۵۱ آزادی
  • ۷۷۱۶۶۱۹۶ تهرانپارس
  • ۸۸۰۸۰۴۴۲ شهرک غرب
  • ۰۹۱۲۹۲۷۰۷۸۲ رزرو فوری

    چگونه می توان مبلمان را تمیز کرد؟

    معمولا در زمانهای خاصی مانند آغاز سال نو و خانه تکانی، بیشتر افراد به فکر شستشو و تمیز کردن مبلهای خود می افتند. افرادی که در منزل خود، حیوان خانگی نگهداری می کنند یا فرزند کوچکی دارند، باید مرتب مبلمان خود را تمیز کنند.

    هنگامی که در درزهای مبلمان شما خرده غذا و آلودگی جمع می شود، باید ابتدا با جارو برقی، آنها را خوب تمیز کنید. گاهی اوقات مشاهده می شود که بعد از اتمام مهمانی، لکه های چربی یا چای روی مبل مشاهده می شود. این زمان، باید بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان را بلد باشید تا بتوانید مبلهای خود را به درستی تمیز کنید. شما می توانید برای تمیز کردن روکش و تشک های مبلمان خود از شامپو فرش استفاده کنید. سپس لایه ها و دسته های مبل را با دستمال و محلول ضد عفونی کننده ملایم پاک کنید. اگر مبلمان شما چوبی است، تنها با آب و دستمال پاک می شود و بعد از تمیزکاری، باید بدنه چوبی و پایه های مبل چوبی را با روغن طبیعی مانند روغن زیتون آغشته کنید و به آنها جلا دهید.

    http://www.samancarpet.com/wp-content/uploads/2020/05/20200424_133801.jpg

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید