قالی شویی ارزان

مبل شویی

قالیشویی ارزان:پیدا کردن قالیشویی ارزان ، دغدغه بسیاری از خانمهای ایرانی است. قالی شویی ارزان،شستن فرشها در قالیشویی ، منجر به صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در وقت و انرژی افراد می شود.فرش، یکی از لوازم مهم در خانه ما ایرانیان است. ایرانی ها، به زیبایی و سلامت فرشهای خود اهمیت می دهندو همواره به دنبال بهترین و زیباترین فرشها هستند. بعد از مدتی، فرشها و قالی های خانه شما به شستشو نیاز پیدا می کنند.

نگهداری فرش به صورت اصولی، دغدغه بسیاری از خانمهای خانه دار است.بسیاری از خانمهای ایرانی، در سال حداقل ۲ بار اقدام به شستن فرشهای خانه خود می کنند.فرش ها را هم می توان به صورت دستی و هم به کمک ماشین شست.قالی شویی ارزان،فرآیند شستشوی فرش، کاری حرفه ای است و برای انجام دادن آن باید به متخصصین این کار مراجعه کرد.سپردن مسئولیت شستن فرشها به یک قالیشویی ، کاری است که درصد زیادی از خانمها انجام می دهند.

قالیشویی و مبلشویی سامان در تهران و حومه آماده خدمات رسانی به شما همشهریان گرامی:

  • ۲۶۲۱۲۵۵۷ شمیرانات
  • ۳۳۰۰۰۲۵۴ پیروزی
  • ۴۴۰۲۷۲۵۶ صادقیه
  • ۵۵۳۳۳۴۹۵ بعثت
  • ۶۶۰۱۰۴۵۱ آزادی
  • ۷۷۱۶۶۱۹۶ تهرانپارس
  • ۸۸۰۸۰۴۴۲ شهرک غرب
  • ۰۹۱۲۹۲۷۰۷۸۲ رزرو فوری

با رعایت اصول مذهبی در سراسر تهران نحوه مراقبت ونگهداری اصولی از فرش نیز مانند هر وسیله دیگری به منظور استفاده طولانی مدت .به شرط تمیزی و سلامت فرش دفاتر کارخانه قالیشویی سامان با بکارگیری پرسنلی با تجربه ومعتمد این اطمینان را به شما عزیزان میدهد که در صورت سفارش خدمات از رفتار پرسنل رضایتمندباشید.

ضمن تشکر از توجه شما بازدید کننده محترم به اطلاع میرساند ما مشتاقانه منتظر نظرات وپیشنهادات شما عزیزان هستیم .با یک باراعتماد به ما مشتری دائم خودمان میشوید .اساس قالیشویی سامان بر دقت, سرعت عمل و کیفیت میباشد.این قالیشویی آماده پاسخگویی به سفارشات و همچنین دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم میباشد.

مبل شوییhttp://www.samancarpet.com/

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید