مبل شویی در فلاح

مبل شویی در فلاح:در ابتدا می پردازیم به مزایای مبل شویی در منزل که این روزها مشتریان خاص خود را دارد.طبیعتا شستشوی مبلمان مقرون به صرفه تر از تعویض آنهاست.اما اگر در انتخاب مرکز مبل شویی دقت نفرمایید باعث آسیب به مبل ها و پشیمانی شما می شود.

شماره تماس شعبه فلاح:۵۵۳۳۳۴۹۵*۰۹۱۲۹۲۷۰۷۸۲

ویژگی مبل شویی باکیفیت در فلاح

۱-نوع دستگاه مبل شویی:در درجه اول در زمینه دستگاه های مبل شویی از مراکز راهنمایی بگیرید،دستگاه مبل شویی اگر یک موتوره و ضعیف باشد آب داخل مبل را به خوبی بیرون نمیکشد و همین امر باعث پوسیدگی پارچه مبل می شود.همچنین خشک شدن مبلمان بیشتر طول می کشد و زمان شما نیز اتلاف می شود.و اما برسیم به دستگاه دوموتوره و قوی که سامان استفاده می کند دارای مکش بسیار قوی است که مبل را در مدت ۴ الی ۵ ساعت خشک می کند و هیچ آبی درون پارچه مبل باقی نمی ماند و فقط پارچه نم دار است که در زمان گفته شده خشک می شود.

۲-خوش قول بودن:مراکز مبل شویی به محض تماس مشتریان باید نیرو در محل موردنظر اعزام کنند و در اسرع وقت در خدمت مشتریان گرامی باشند.کافیست با مبل شویی ارزان سامان در فلاح تماس بگیرید تا مجرب ترین نیروها در محل شما آماده ارائه خدمت باشند.

۳-پرسنل حرفه ای با برخورد مناسب:پرسنل یا نیروهای مبل شویی موظف هستند با تخصص و مسئولیت پذیری بالا به بهترین شکل خدمات انجام دهند و در صورت رضایت مشتری وجه دریافت کنند.به علاوه برخورد محترمانه و مودبانه با مشتریان عزیز سرلوحه کار تمام نیروهای سامان می باشد.

sofa-washing-in-fallah

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید