مبل شویی در طرشت

مبل شویی طرشت،با توجه به تقاضای بالای مبل شویی در محله طرشت سامان در این منطقه نیز شعبه دارد و آماده ارائه بهترین خدمات است.در این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی درباره شستشوی مبل در اختیارتان قرار دهیم.

شماره تماس شعبه طرشت

  • ۴۴۰۲۷۲۵۶
  • ۴۴۱۷۴۷۱۳
  • ۴۴۱۷۴۷۱۵
  • ۴۴۵۳۳۹۹۴

نکات شستشوی مبلمان

معمولا بر روی مبلمان برچسبی وجود دارد که در آن مشخص شده است برای شستشوی مبلمان خود از چه موادی استفاده کنید.بنابراین در صورت نیاز از مواد شوینده سازگار با پارچه مبل خود استفاده نمایید و سعی کنید از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنید.این مواد باعث آسیب به بافت پارچه و تغییر رنگ آن خواهد شد.برای نگهداری از مبلمان به طور صحیح و پاک کردن لک مبلمان از آب و صابون و یا محلول های خانگی آب و الکل و سرکه و الکل استفاده نمایید.

در نهایت اگر نتوانستید مبلمان را با این روش ها بشویید کافیست با مبل شویی ارزان سامان تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروهای مجرب و متخصص ما مبلمانتان را به بهترین روش و بدون هیچ گونه آسیب با دستگاه های پیشرفته شستشو دهند.مبل شویی در طرشت بدون تعطیلی و ۷ روز هفته در خدمت شماست.

رضایت شما = تبلیغ کار ماست و اعتبار ما کیفیت کار ماست.خدمات قالیشویی سامان شامل:شستشوی انواع مبلمان استیل،راحتی،سلطنتی،صندلی ناهارخوری و اداری،فرش دستبافت ماشینی و موکت چسبیده،تشک خوشخواب،تابلو فرش و پشتی.

sofa-washing-in-tarasht

, ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

۲ دیدگاه‌ها

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید