مبل شویی در خیابان آزادی | ۶۶۰۱۰۴۵۱

شعبه مبل شویی در منزل در تهران خیابان آزادی

  • ۲۶۲۱۲۵۵۷ شمیرانات
  • ۳۳۰۰۰۲۵۴ پیروزی
  • ۴۴۰۲۷۲۵۶ صادقیه
  • ۵۵۳۳۳۴۹۵ بعثت
  • ۶۶۰۱۰۴۵۱ آزادی
  • ۷۷۱۶۶۱۹۶ تهرانپارس
  • ۸۸۰۸۰۴۴۲ شهرک غرب
  • ۰۹۱۲۹۲۷۰۷۸۲ رزرو فوری

شعبه مبل شویی در منزل در تهران خیابان آزادی

مبل شویی در منزل در تهران خیابان آزادی دیگر مبل های خود را با کاور یا ملافه نپوشانید و جلوه آن را از بین نبرید.در میهمانی‌ها نگران لکه شدن پارچه مبل های خود نباشید.از خدمات شعبات مبل شویی سامان در منزل در غرب تهران استفاده کنید.

اعتبار ما از رضایتمندی شما به دست می آید

و کافیست فقط یک بار امتحان کنید تا مارا به تمامی دوستان و اقوام خود در سراسر تهران،تهران غرب – تهران شمال – تهران شرق – تهران جنوب و حتی حومه معرفی کنید.برای شستشوی مبل در منزل و پاک کردن انواع لکه های مبل اعم از لکه های نوشابه پاک کردن لکه های جوهر و غذا ، پاک کردن لکه های میوه پاک کردن لکه های چربی و مواد غذایی و پاک کردن لکه های خون و انواع لکه ها از روی مبلمان تخصص ماست.

با افتخار قالیشویی و مبلشویی سامان در تهران یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین مبلشویی هایی است که در تمام مناطق تهران و حومه فعالیت دارد.سامان ارائه دهنده با کیفیت ترین و ارزانترین خدمات شستشو انواع مبلمان وصندلی و فرش و قالی با بروز ترین تجهیزات در خدمت شماست.

تنها با چند کلیک ساده می توانید از خدمات ویژه شستشوی مبلمان در محل استفاده کنید. این سرویس در لیست خدمات درب منزل قرار دارد و متصدی به همراه دستگاه مبل شور درب منزل مراجعه می کند. دستگاه مبلشویی یک وسیله کارامد است که دارای محفظه ای برای آب و شوینده است. یک محفظه جداگانه نیز برای آب آلوده حاصل از شستن مبل ها در دستگاه وجود دارد. عملیات شستشو بدون کثیف کاری و ریخت و پاش اضافی انجام می شود و نیازی به تخلیه محل و یا انتقال مبلمان به پارکینگ و حیاط نیست. در واقع مبل ها در همان محل اصلی شستشو داده می شوند. ما در همه مناطق تهران آماده ارائه خدمات خشکشویی مبلمان هستیم.

https://www.samancarpet.com/wp-content/uploads/2020/11/PhotoGrid_1605376550790.jpg

,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

یک دیدگاه

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید