قالیشویی در شهرک غرب

قالی شویی

کارخانه قالی شویی تهران. هم اکنون کارخانه سامان، با بیش از ۱۱۲ نفر پرسنل ،خدماتی از جمله: قالیشویی، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را سراسر تهران و حومه، کرج و حومه، شهریار و حومه پوشش می دهد.

بزرگترین قالیشویی تهران. کارخانه قالیشویی سامان مفتخر است که با بیش از ۵۷ سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا در امر شستشوی فرش. دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کاملا فرش، ریشه زنی انواع فرشها. تعمیر شیرازه فرش، اولین قالیشویی تهران.

مناطق قالیشویی تهران

کارخانه قالیشویی سامان، با بیش از ۱۰ شعبه قالیشویی در تهران، تمام تهران را پوشش داده. و کافیست با نزدیکترین شعبه قالیشویی تهران یا کرج تماس بگیرید. تا برای شما، سرویسکار جهت شستشوی فرش یا شستشوی مبلمان یا خوشخواب ارسال شود.قالیشویی در شهرک غرب

شماره شعبات کارخانه قالیشویی ادیب در تهران:

۲۶۲۱۲۵۵۷ شمیرانات

۳۳۰۰۰۲۵۴ پیروزی

۴۴۰۲۷۲۵۶ صادقیه

۵۵۳۳۳۴۹۵ بعثت

۶۶۰۱۰۴۵۱ آزادی

۷۷۱۶۶۱۹۶ تهرانپارس

۸۸۰۸۰۴۴۲ شهرک غرب

۰۹۱۲۹۲۷۰۷۸۲ رزرو فوری

ساعات کاری شعبات کارخانه قالیشویی سامان :

خدمات کارخانه قالیشویی سامان در تمام طول هفته، حتی ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰  الی ۲۲:۳۰ برای ثبت سفارش انواع خدمات، و همچنین ارائه خدمات آنلاین به صورت ۲۴ ساعته ،از طریق سایت کارخانه قالیشویی سامان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است ؛ همچنین مشتریان عزیز درنظر داشته باشید که، ثبت سفارش آنلاین شامل ۲۰% تخفیف در مبلغ کل است.

قالی شوییhttp://www.samancarpet.com/wp-content/uploads/2020/04/20200405_230352.jpg

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید