مبلشویی در تهران

مبل شویی در تهران

مبلشویی در تهران برای شستشوی انواع فرش و مبل – موکت – تابلو فرش – تشک خوشخواب در خدمت شماست

پس تا دیر نشده با شماره های زیر تماس بگیرید تا مبل و فرش هاتون مثل روز اول بشن

  • ۲۶۲۱۲۵۵۷ شمیرانات
  • ۳۳۰۰۰۲۵۴ پیروزی
  • ۴۴۰۲۷۲۵۶ صادقیه
  • ۵۵۳۳۳۴۹۵ بعثت
  • ۶۶۰۱۰۴۵۱ آزادی
  • ۷۷۱۶۶۱۹۶ تهرانپارس
  • ۸۸۰۸۰۴۴۲ شهرک غرب
  • ۰۹۱۲۹۲۷۰۷۸۲ رزرو فوری

معرفی بهترین قالیشویی و مبلشویی تهران

قالیشویی به عنوان نمادی از پاکی و تمیزی، بخصوص در ایام نوروز در ذهن ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. اتحادیه صنف قالیشویان تهران در سال ۱۳۵۱ تاسیس گردید و به این صنعت رسمیت بیشتری بخشید. از آن روزهایی که قالی ها را برای خشک شدن به پشت بام ها پهن می کردند و با پارو های دسته بلند به جان فرشها و قالی ها می افتادند چندی گذشته است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، هر صنعتی در زمینه و مسیر خود پیشرفت های گسترده ای را تجربه کرده است. روش های مدرن شستشو و راحتی بیشتر و سهل تر در حمل و نقل، و خشک کردن فرش، از فواید بی نظیر توسعه تکنولوژی در عصر حاضر است. 

مبلشویی و قالیشویی در تهران

قالیشویی مناطق تهران با بهره مندی از این تجهیزات مدرن و تمام اتوماتیک، دستگاه های خشک کن صنعتی، ضربه زن های صنعتی، و با شناخت کامل از انواع شوینده های قوی، همگام با تکنولوژی روز دنیا برای شستن و زدودن غبار هرچه بهتر انواع قالی و فرش، اعم از دستی و ماشینی با هدف رضایتمندی صد در صدی مشتری در این مسیر گام برمی دارد. و در این زمینه مصرف حداقل انرژی و قابلیت بازیافت آب را در راستای حفاظت از منابع طبیعی کشور سرلوحه کار خود قرار داده است.

(( قالیشویی و مبلشویی سامان ))

با توجه به اینکه فرشها و قالی ها از اقلام ضروری و نسبتا گران قیمت در منزل هستند، لذا سپردن آنها به افراد حرفه ای که سالها در این صنعت فعالیت داشته اند و با جنس و تار و پود انواع فرش دستی و ماشینی و مقاومت هر یک با توجه به شناختی که از تولید کننده فرش دارند، کاملا آشنا می باشند. روند شستشو و غبار روبی می تواند بدون هیچ آسیبی و با رعایت کامل موازین شستشو و مسایل بهداشتی انجام شود.

مبل شویی در تهران
,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

درباره ما

قالیشویی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت شست و شوی فرش،قالی و مبل توانسته با سازمان های زیادی افتخار همکاری داشته باشد

خبرنامه ما

جهت دریافت تخفیف و قیمت های ویژه ، عضو خبرنامه هلدینگ سامان شوید

همین حالا تماس بگیرید